Trying to enter the world of #shorts

Am 20 Mär 2021 veröffentlicht
Just Annabelle and Ian racing towards the finish line :) #shorts

KOMMENTARE

  • Alguien me puede decir que es eso?

  • She's cute!

  • Faster but less productive

  • У пацанов с этим никогда не будет проблем 😏

  • Wat they chopping

  • Mi lista la niña

    • Perdona me confundí 😥😃😃♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  • The most irritating thing isn't that they win but the way they celebrate it even though they know it was given not won.

  • Now that some WHOLESOME LOVE

  • Without masks 😟

  • sometimes its an insult even to show off your skills

  • 1コメ

  • Trying to enter the world of Shorts 😅

  • Lol he had twice as many as you and still beat you

  • 😈

  • what is tha? pls tell me

  • She must be loving her husband with her hands💋😍🥰

  • Dudes the guy had 4 lines to cut she had 2

  • Fix jago ngocokin

  • No, le falta más movimiento de muñeca 😂😂😂

  • What are they

  • So this is why I got the candy with the same size of my finger

  • who would buy those can can?

  • My mom thought this was tik tik but is ain’t and she oof

  • When people talk about the wage gap, I show them this video.

  • What are they doing... like what job is it, what are those things for... what is it called?

  • 大きさバラバラやけど、食べる時の違いが楽しいからありなのよねー(*´ω`*)

  • Gender paygap for woman FULL EXPLAINED! 🤣

  • Gisselle👍

  • What the heck is that

  • Well this is the first short that is normal i scrolled through thousands of shorts only to find dogshit cringe tiktoks

  • Is that licorice or a vegetable

  • ...

  • what are they popping

  • what are they

  • It's obvious he let her win, they are cute they both work hard, but some boys in the comments just have to point out that he is a MAN and he has more power than her and he won the war..like how does this matter? Why do you even feel the need to say that? What does that do really? And then get butthurt when women comment that it doesn't have anything to do w power they call THEM butthurt..it was supposed to be a cute little video smh

  • Lol, that's how I act with my little cousins haha, I go fast at first then I wait for them and slow down, but i try to make it believable so sometimes i make it so that we both win haha, anyway, it was cute~

  • What sticks it is

  • What candy is that?

  • Y3jj38🤣🤣🤣😂👍😊jejjekd

  • What are those?

  • O cara quis que ela ganhasse

  • Oh that's girl 🤗

  • He is so good 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

  • Sry I'm a SIMP, she's so cute xD

  • Haha have more experience hihi got it 🤪🤭😋

  • What is that red thing?

  • Damn I thought they were chopping milles

  • How much is she? ~Borat

  • Satisfying At Its Finest

  • This seems easily automized

  • You not ramadhan puasa puasa not eat

  • What are these called ?

  • King 👑 let the wamon win.

  • Man: Normal Cutting Girl: Hahaha fuck I'm gonna tryhard to get past him

  • Well well well It looks like someone fell in love here

  • The man was so consistent with his work and let her win...if it was a competition of consistency this man would win

  • Perfect example of the "gender pay gap" hes doing 4 and shes doing 2 yet everyone fans over how great and hard shes working yet the mans doing double the work just as fast hes even slowing himself down to let her look good if you watch... Haha nice

  • APM 370이네ㅡ

  • Bro you got 666likes

  • Ko

  • what it is

  • Is this candy?

  • 666.K likes wait?

  • Jeez girl in this vid is "noob"... Chill it's just a joke don't be mad ladies...

  • ,마시게따!!

  • This is what best suits for Job which hates it's JOB

  • Man's win

  • Definitely men will win 😎

  • Is this in Australia because she sounds Australian and I’m also Australian 🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺😎

  • plot twist : $he doesn't have any fingers left, shes just wearing gloves

  • The camera man=invisible man

  • Guy: has more and longer sticks Girl: has less and tiny bit shorter sticks Guys: claps for girl even tho he has a disadvantage Guy is true wholsome winner

  • What is that

  • Tai upil

  • I read the description well you made it

  • มันคืออะไรหรอคะ

  • What is this??

  • Hi pretty

  • Sweet girl!

  • I remember that i ate that

  • واز

  • Itu yqng cewek dua yang cowok empat woy

  • 😂

  • Smooth man

  • guy was big feminist but ok cool

  • Whatever you are doing , I don't know but it looks beautiful

  • D8difir8 sudi

  • Honestly, who eats all this.

  • Çok güzelsin tatlım

  • What is this ?

  • mum: dad:

  • That was 10% of his speed

  • C’est quoi ce truc c’est des bonbon?

  • this is candies?

  • What are they chopping?

  • 아니 저거 남자가 사탕이 더 많잖아

  • At first I thought it was shotgun shells but when I saw the Create your own candy I know it's candy

  • Trying to enter the world of short.

  • Poor

  • I'm about to simp boys, give me strength