Tubbo

Tubbo Tubbo

  • 30
  • 23 Mio.
This channel is for all of the past streams I've done and highlights! If you want to see me screw up live follow my twitch.
www.twitch.tv/tubbo

Video

7:25I Took Tommy Shopping...
I Took Tommy Shopping...Aufrufe 4,5 Mio.Vor 8 Tage
10:41Ranboo Makes Ghost Hunting Even Funnier...
12:36Dodgeball with Wilbur is Hilarious!
Dodgeball with Wilbur is Hilarious!Aufrufe 362 Tsd.Vor Monat
18:47Flying Block Mod with Ranboo is Hilarious!
21:21Sky Grid Mod with Tommy is Hilarious!
Sky Grid Mod with Tommy is Hilarious!Aufrufe 2,4 Mio.Vor 2 Monate
16:25The Funniest Bomb Defusing Duo!
The Funniest Bomb Defusing Duo!Aufrufe 974 Tsd.Vor 2 Monate
22:38World Falling Mod with Ranboo is Hilarious!
15:03Tommy Makes Jackbox 1000% Funnier
Tommy Makes Jackbox 1000% FunnierAufrufe 1,6 Mio.Vor 3 Monate
49:14The Best of Tubbo 2020!
The Best of Tubbo 2020!Aufrufe 1,4 Mio.Vor 4 Monate
17:18The Funniest Among Us Mod Ever
The Funniest Among Us Mod EverAufrufe 1,2 Mio.Vor 4 Monate
12:26I Made so Many Mistakes (Among Us)
I Made so Many Mistakes (Among Us)Aufrufe 1,5 Mio.Vor 5 Monate
10:30That Time jschlatt Invaded My Stream (dream smp)
12:09So I Joined Dream's Exclusive Minecraft Server...
11:48i found the best minecraft hacked client...
i found the best minecraft hacked client...Aufrufe 664 Tsd.Vor 10 Monate
11:30$10,000 Minecraft Server Exposed...
$10,000 Minecraft Server Exposed...Aufrufe 249 Tsd.Vor 10 Monate
14:48I finally finished Hypixel Skyblock...
I finally finished Hypixel Skyblock...Aufrufe 172 Tsd.Vor 10 Monate
10:04The New Best Item in Hypixel Skyblock
The New Best Item in Hypixel SkyblockAufrufe 51 Tsd.Vor 10 Monate
10:12Skyblock: The Auction House WAR!
Skyblock: The Auction House WAR!Aufrufe 25 Tsd.Vor 11 Monate
10:16How I Broke Skyblock's Speed Limit! (Hypixel)
11:49How I illegally made 90m coins (ft. TimeDeo)
10:25Catching Scammers in Hypixel Skyblock!
Catching Scammers in Hypixel Skyblock!Aufrufe 63 Tsd.Vor 11 Monate
12:19So I Killed Skyblock's Secret Boss! (Hypixel)
10:18So I Became Incredibly Strong! (Hypixel Skyblock)

KOMMENTARE

  • JACK’S CONFIDENCE IN A WIG IS SOMETHING I WISH I HAD

  • Tbh jack can rock the blue hair

  • i play this daily

  • your clearly using the "wurst hack client" lol

  • Lol take bad boy halo shopping and make him look like a girl give him cash every single time he puts on a clothing/wig Girlboyhalo Yey

  • ◡̈⋆🅷🅸(●’◡’●)ノ

  • yes u are using wurst client

  • jack: pooping ranboo; j e s u s tubbo: overdosing captain: limbo

  • I mean what’s the most scary to the kids this mod or techno

  • TommyNotInnit

  • 'I wanna get the child tommy'

  • Guys guess what !!! I saw someone in a blue wig with 2 other men... I didn't recognize them (btw same wig !!)

  • Am I the only one who didn't think when they called tubbo short and when Tommy saidnhe was tall they didn't really mean it? Well that changed when I saw tubbo and Tommy next to eachother

  • It’s Tommynotfound

  • when Ranboo and Jack Manifold got killed it was just *climbing into washing machine* "I am appalled, I am disgusted, I dedicate my entire life to our lord and savior Jesus Christ, and this is the thanks I get?"

  • personal timestamps: 1:32 tubbos gorgeous eyes 3:53 elevator 7:10 stop chasing me

  • 3:08 Wilbur ?

  • I don’t think that how you spell haveing it’s having

  • tubo

  • 4:53 imagine just chilling and hearing that at your neighbors house

  • THERE IS ALWAYS A CLIP OF TOMMY SAYING IM GONNA DO THIS AND HE EITHER JUMPS TO HIS DEATH IN AN ELEVATOR OR HOLDS THE CAR HORN GOD DAMNIT

  • Cringe 😬

  • when jack said “im not happy” i laughed so much i think my soul left my body ( T_T)\(^-^ )

  • Do more with boffy

  • this video mad me insta sub

  • Me watching this at 10:38: 👁👄👁

  • Imagine seeing these three wandering around a mall. One smol guy with short blue wig, another smol guy with a phone, recording, and one tall giant who is wearing gogy's glasses

  • I love the subtitles

  • this video should be titled:i found the whurst minecraft hacked client...

  • Tubbo: makes a ton a money on DEname and twitch Also tubbo: I'm not paying for it! Can be used for tubbo, tommy and jack

  • oh no the voice crack a 0:34

  • Damn y’all are so funny 😐

  • 4:53 honestly I can understand why he would be shocked.

  • simpmanifoldtv

  • tubbroke

  • tubBOO

  • epik

  • BaBa

  • 3:08 is that Wilbur-

  • TUBBO IM NEW HERE BUT I HAVE VITAL INFORMATION ON THE DREAM SMP THE EGG Y`KNOW THAT DAMN THING IT HAS DREAMON ORIGIN YOU ARE ONE OF THE SMPS LAST HOPES CONTAIN IT YOU KNOW WHAT TO DO TUBBO EVERYBODY IS DEPENDING ON YOU

  • 2 children, a man, and an ancient entity on the brink of death

  • I’m glad that Tommy and Tubbo have been hanging out more. I was worried Tommy was Garfunkeling Tubbo

  • I cant imagine being a friend to dream.........

  • If I got a photo with Tommyinnit I would literally say “How you so talllllll”

  • ( *TW: mentions of suicide* ) Can we appreciate how some people in the chat are putting in o7 in contribute of memorial because of a mcyt/dreamSMP fan took their own life? This is a wonderful community In that case, o7

  • Tommy is taller than tubbo, and thats what makes Tubbo adorable asf. He's a short little baby man.

  • 0:01 FNAF

  • *FITMC??!*

  • Tommy is mean for not buying you that Xbox

  • I had to sub to save my boy Grooky

  • Who had the idea to put 3 kids in a shopping center WITH money? LKSLFJDSFSJL

  • We are Still our Child okay Rip Tommyinnit 2021-

  • So once I saw a TT (TikTok) sing if you wanna kiss or hug them, you came up but I was singing BC you & others are precious in your own ways, even when you feel weird or dumb or a thing like that! (Btw I'm not simping lol.)

  • alternative title :3 tall kids went shopping

  • disc

  • Tommy:Keeping us all safe* jumps*

  • "Look every time we get a sub ill hit tubbo" " WHAT NO-"

  • 0:37:him being chill saying hi can I get a photo Me:*freaking out screaming omg I’m a big fan!*

  • FITMC!?

  • The intro just right for these 2 god ass friends

  • Yess!! Love your videos!

  • i use firefox :)

  • Omg are they in intu derby

  • this gives me flash backs to when i was hacking on hypixel lul

  • 7 minutes and 25 seconds of constant suffocation on laughter

  • Speaking of Tommy jumping in an elevator, do yall wanna hear the story of when my sister, brother, and their friends jumped in an elevator and got stuck for 5 hours?? So, this took place when I was 5 in Montana, we were staying at a Ski Resort, my brother and sister were in highschool, and so were they're friends. They got into the elevator, and then one of the guys starts jumping, then another starts jumping, then the OTHER STARTS JUMPING. Then my brother was about to jump, (you can see he was about to jump in the video clip of it) and then the elevator stopped. They were stuck in there for 5 hours, luckily my brother and sister never jumped so we didnt have to pay for the repairs, but they're friends did. We still have the security camera footage of it. Long story short, dont jump in elevators. LOL

  • FITMC

  • Tommy: I think you are the man behind the wheel tubbo Ranboo: hello I am god and I am here Me: JESUS TAKE THE WHEEL TAKE IT FROM MY HAND

  • When I saw the Hawaiian shirt it reminded me of Quackity the divorced dad

  • “Making Waves” Me: -starts thinking of heatwaves-

  • tommynotinnit

  • Jack: "I don't want a wig, I want Gogy" Dream joined the game JackManifoldTV was slain by Dream

  • Hold up I think i been there before

  • guys guys its wurst client

  • “I took a random dude shopping” 4.4 million people: Let’s waste my life watching this.

  • Why can’t I have fun friends like these 3😭

  • Who gave the boy a bomb?!?

  • HE RLLY WALKED OUT WITH A WIG BHAHAHAHA

  • Can’t believe kids are watching this cringe shit 🙄🙄

  • 7:20